Forum Forum klanu Twierdza Utraconej Nadzieji Strona Główna Forum klanu Twierdza Utraconej Nadzieji
Nigdy nie trać nadzieji, wiara jest siłą.. siłą którą posiadasz.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czarna Chmura
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu Twierdza Utraconej Nadzieji Strona Główna -> Pokój Przygód
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sheverish
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:44, 14 Mar 2006    Temat postu: Czarna Chmura

W 523 po Wielkiej Zmianie gdy dwa mocarstwa żyją w względnym pokoju nastały znów czasy burz, albo raczej nigdy burze nie ustały. Dziś czarna chmura wisi nad miastem Chen-Xi i Chen-Xin-re. Wiatr sam nie chce wiać.. trzeba mu pomóc. Ktoś się odważy? ktoś stawi czoło potędze Cesarza? Nie, bo dziś to nie Cesarz zagraża najbardziej, ale cóż.. w trakcie dowiecie się wiecej.

Rekrutacja od 3-5 postaci do sesji Czarna Chmura. Zagramy w nie opisanym świecie - ale spokojnie! opiszemy później ^^". Chodzi o świat który w 2000 roku doznał kataklizmu, powrotu I Cesarza, Demonicznego Cesarza, Chin do panowania. Wiele rzeczy dziwnych się wydarzyło wtedy i nikt nie wie dokładnie co, kiedy i dlaczego. No cóż.. a teraz sa dwa wspomniane cesarstwa Chen-Goi i Helimian. Helimian to kultura Chińska/Japońka/Koreańska wymieszana z mocnym uderzeniem magii, czarów, DnDowych Lochów, Smoków, Samurajów.. no.. skarbów może mniej ale też się zdarzają. Chen-Goi natomiast to również wschód ale jak Heli są fantasy, to Chen-Goi Science Fiction. Samuraje z bio-kończynami, genetycznie zmodyfikowani, uzbrojeni w świetlne miecze i granaty dymne.

To takie krótkie.. bardzo krótkie.. bardzo bardzo krótkie strzeszczenie. Z pytaniami tutaj albo na gg proszę umieszczać. W drugim poście będzie szablon postaci.


O ile gra będzie, to grają PIERWSZE GOTOWE POSTACIE Z AVATARKAMI i opisem dokładnym rzeczy takich jak wygląd itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Śro 23:13, 15 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sheverish
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:38, 14 Mar 2006    Temat postu: Szablon

Szablon jest narazie, nie będzie za pewne używany w grze prawdziwnej, ale narazie niech będzie tak prosty.

Cywilizacja - Chen-Goi (SF) Helimian (Fan)
Rasa –
Cheng-Goi:
Samuraj Przyszłości – ogólne określenie dla wszystkiego rodzaju ludzi genetycznie zmutowanych obojętnie czy takowy jest 2,5 metrowym siłaczem czy nie wysokim bardzo szybkim typkiem, przeważnie jednak nie błyszczą intelektem.
Człowiek – Cheng-Goiscy ludzie wyglądają jak pół azjaci pół germanie.

Helimian:
Człowiek – Japończycy i Chińczycy w jednym kotle zmieszani.
Żywiołaki – wygląd zależnie od żywiołu.

Pochodzenie:
Człowiek z...
Chen-Goi:
Min-re – szybki, pochopny, błyskotliwy, informatyk, nierozgarnięty, sprytny i czujny.
Chen-Grall – spokojny, flegmatyk, inteligentny, mechanik, perfekcjonalista.
Gaross – buntownik, narwaniec, przekonywujący, ostry, odważny.
Helimian:
Ilen-Xir – magiczny i tajemniczy, cichy i spokojny.
Ket-Ket Xin – uduchowiony, pewny swoich racji, zależnie od bóstwa.
Qeas-Xirr – cicho ciemny, ninja który nigdy jest taki jaki jest naprawdę.
Helim-u-Zara – toczący wieczny bój o honor, zasady, szermierz, samuraj bushido.
Żywiołak:
Hi-Hato – ogień, porywczy, gorący, pełen wigoru i miłości, bądź gniewu.
Tu-Hato – ziemia, spokojny, niewzruszony, wielki siłacz, gruboskórny.
Feng-Hato – wiatr, szybki, bystry, wszędzie go pełno, delikatny i romantyczny.
Shui-Hato – woda, wytrwała, zimna, uparta, niekiedy wpada w niszczący gniew.

Płeć: 90% Samurai Przyszłości do mężczyźni. Hi i Shui –Hato to przeważnie kobiety.
Rola: kim byliście przed wyruszeniem w podróż. Zależy od pochodzenia, od umiejętności, albo też odwrotnie, jest to pomysł na którym budujemy umiejętności.
Natura: coś co was uspokaja, rzecz żywcem z WoD’a ^^. Przykłady: Buntownik – gdy uzasadni swoją rację. Obrońca – gdy obroni słabszych, Penitent – gdy przez pokutę okaże swoją niskość wobec bogów czy też demonów.
Charakter: skala 5 stopniowa Chaos/Zło/Spokój/Dobro/Prawo

Atrybuty o wartościach 1-5, wykorzystajmy system WoD/Wiedźmin gdzie 1-do pupu, 5- legendarny. Rozdajemy po 6/5/4/3 kropki, przy czym wszędzie jest już po jednej.
Fizyczne:
Siła (brak umiejętności, ale wpływ na wiele rzeczy, jak rzut, udźwig, uderzenie, anty wiatr)
Zręczoność (zdolności manualne, prowadzenie pojazdów, walka)
Wytrzymałość (przetrwanie, no i fizyczna wytrzymałość)
Społeczne:
Wygląd (pierwsze wrażenie, uwodzenie, wiadomo – wygląd)
Oddziaływanie (to jak wpływa bohater na innych, siła perswazji)
Charyzma (Retoryka, rozkazy do grupy, przemówienia publiczne)
Psychiczne:
Intelekt (wiedza o czymś konkretnym jak i ogólnie, szybkość uczenia)
Spryt (zdolności reagowania na sytuacje, przebiegłości i zmyślanie)
Percepcja (czułość zmysłów)
Magiczne oraz Technika
Magia (czary żywiołów + cienia - wybrać można tylko jedną)
Bóstwa (magia bogów, dobra czy też zła)
Pusta Dłoń (zdolności bojowe mnichów)
Je (obsługa specjalnych kryształów)

Chen-Goi nie może mieć magii wyżej niż 2 kropki, a Helimian Je więcej niż 1.

I jeszcze historia postaci, czego wcześniej nie dopisalem. Historia nie musi to być kronika postaci w latach ale kilka fragmentów tekstu, notesu? opowiastek? oddających klimat postaci.

Wszystkie moce, zdolności, jak to jest jak masz tyle.. pytania u MG. Do omówienia jest – styl walki, sposób czarowania, bogowie których na razie nie ma (xD), natura, jak się pochodzenie ma do atrybutów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Sob 13:25, 18 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksysiek




Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Płocka

PostWysłany: Pią 23:17, 17 Mar 2006    Temat postu:

Katsuro Xunhuo

Rasa: Człowiek Helimian
Pochodzenie: Ket-Ket Xin
Płeć: Mężczyzna
Rola: Mnich
Natura: Penitent
Charakter: Prawo

Wygląd: 180cm wzrostu, blond włosy związane w warkocz, niebieskie oczy.
Zwykle ubrany jest tylko w zielone spodnie, czerwony płaszcz oraz pas.
Jego nunchako przywieszone jest wlasnie do pasa, a w ręku trzyma drąg.
Całe ciało jest pokryte tatuażami.

Atrybuty

Fizyczne:
Siła: +++
Zręcznosc: ++++
Wytrzymalosc: ++

Spoleczne:
Wyglad: ++
Oddzialywanie: +++
Charyzma: +

Psychiczne:
Intelekt: +
Spryt: +++
Percepcja: ++++

Magiczne:
Magia: +
Pusta Dłon: ++++
Bóstwa(Rokuro) ++
Je: +

Historia:
Katsuro urodził się w biednej rodzinie rolników. Właśnie z powodów finansowych został wysłany do pobliskiego zakonu, gdzie wyuczył się swych zdolności walki. Kiedy wioskę zaatakowali złodzieje, zakonnicy obawiając sie ataku także na klasztor, wysłali uczniów do najbliższego miasta, by ich chronić. Po paru miesiącach Katsuro wyruszył w drogę dalej ćwicząc to, czego nauczył sie w zakonie.
Katsuro jes zawsze spokojny, i nigdy nie szuka zwady. Woli zawsze rozwiązać problemy pokojowo, niż siłą (co nie oznacza że nie umie się bić Wink ). Jest też bardzo religijny.

_________________
Do postu niżej
Spokojnie, zara poprawie to co ci nie pasuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ksysiek dnia Pon 23:50, 20 Mar 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sheverish
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:21, 18 Mar 2006    Temat postu: Błędy

Do Katsuro...
a) Nie ma Avatara
b) Jaki, przepraszam, IDIOTA zarejestrował się tak samo jak się nazywa postać do sesji? -.-" jak będziesz grać/grała inną postacią to sie znów zarejestrujesz?
c) Jaką ty masz rasę? Helimian to mogą być ludzie albo żywiołaki.
d) Helimian to CYWILIZACJA
e) co rozumeisz przez naturę Medyk? jak wsadzasz samurajowi który dostal kulą w bebechy jelita do środka i zaszywasz to się uspokojasz?


Do Shotokana...
a) Niech Ci będzie. Wkońcu Shotokanem jesteś/byłeś nie tylko tutaj.
b) MG czeka ;>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 16:19, 20 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shotokan




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:00, 20 Mar 2006    Temat postu:

Yoshiharu "Shotokan" Hosoda

Cywilizacja: Helimian
Rasa: Żywiołak
Pochodzenie: Hi-Hato
Płeć:Mężczyzna
Rola:Shungenja-Bushi
Natura:Buntownik
Charakter:Zło Twisted Evil
Fizyczne:
Siła ***
Zręczność***
Wytrzymałość***
Społeczne:
Wygląd****
Oddziaływanie**
Charyzma*
Psychiczne
Inteligencja***
Spryt**
Percepcja**
Magia:
Magia****
Bóstwa*
Pusta Dłoń*
Je*

Avatarek w dwóch częściach bo trudno znaleść coś takiego w jednym

tu jest twarz

tu ciałko:D

Historia:
Yoshiharu urodzil sie w bogatej rodzinie z głębokimi tradycjami samurajskimi. Jego ojciec zawsze chciał aby młody Yoshi kontynułował tą tradycje, lecz chłopiec nie chciał tego. Kiedy ojciec zginął na wojnie między klanami Yoshi bez wachania odjechal z domu i udał się do szkoły Hi-Nata-Ket aby tam uczyć się walki magią ognia i mieczem. Po zakończeniu szkoły dołączył do grupy bandytów i tam otrzymał przydomek Shotokan. Podczas niefortunnego napadu wszyscy jego towarzysze zgineli. On przeżył odtąd podrużuje poszukując zajęcia.
Yoshiharu jest bardzo wybuchowy, zawsze musi być tak jak on chce. Odkąd przebywał wśród bandytów zrobił sie bardzo podejżliwy i czujny (może to przez te listy gończe?).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu Twierdza Utraconej Nadzieji Strona Główna -> Pokój Przygód Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin